Nie wyszła mi płatność Przelewy 24 – co teraz z moim zamówieniem?
Problem z przeglądarką lub internetem? Nie ten sposób płatności? Problemy po stronie banku? Przyczyn, dla których nie udało Ci się zrealizować płatności, może być wiele. Jeśli mimo to chcesz dokończyć płatność i zrealizować zakup, nie przejmuj się – damy radę 🙂 Co możesz zrobić? To zależy, czy zakup był dokonany przy użyciu konta klienta, czy jako gość. Przeczytaj nasze instrukcje poniżej, aby dowiedzieć się, jak rozwiązać sprawę.
Uwaga: instrukcja poniżej dotyczy zakupów na naszej stronie www.wyplatamy.pl – jeśli robiłeś zakupy w innym sklepie, musisz skontaktować się z właścicielem tej strony. My możemy Ci jedynie polecić nasze włóczki lub gotowe produkty 🙂
-
Gruba włóczka Tube125,00 zł z VAT
-
Gruba włóczka chenille37,99 zł z VAT
-
Produkt w promocjiAksamitna gruba włóczka 3-5 cm105,00 zł – 120,00 zł z VAT
-
Poduszka pleciona warkocz chenille99,00 zł z VAT
-
Koc pleciony z grubej włóczki Maxi 125×150 cm510,00 zł z VAT
-
Produkt w promocjiPleciona poduszka – pufa do salonuOriginal price was: 140,00 zł.89,00 złCurrent price is: 89,00 zł. z VAT
Spis treści
Mam konto klienta w sklepie Wyplatamy
Wejdź na stronę Moje konto. Link do strony znajdziesz w menu na samej górze strony.
Po wejściu na stronę Moje konto, po lewej stronie znajdziesz menu z poszczególnymi sekcjami. Wejdź w zakładkę Zamówienia.
Na liście zamówień znajdź to, dla którego nie udało Ci się zrealizować płatności – będzie mieć status Oczekujące na płatność. W ostatniej kolumnie z działaniami do podjęcia jest przycisk Zapłać – naciśnij go, aby ponowić płatność.
Znajdziesz się na stronie z kwotą zamówienia. Zaznacz akceptację regulaminu, a następnie kliknij „Opłać zamówienie”. Kliknięcie przeniesie Cię na stronę z podsumowaniem zamówienia i wyborem rodzaju płatności Przelewy24.
Na stronie wybierz sposób płatności Przelewy24 oraz zaakceptuj regulamin Przelewy24. Następnie naciśnij Potwierdzam zamówienie – przeniesie Cię to na stronę operatora płatności, gdzie będziesz móc zrealizować płatność wybranym przez siebie sposobem.
Nie mam konta klienta w sklepie Wyplatamy
W takim przypadku napisz do nas na biuro@wyplatamy.pl i poinformuj nas o sytuacji, aby zamówienie nie zostało automatycznie anulowane po przekroczeniu czasu płatności. Możesz zapłacić na dwa sposoby:
- poprzez nową transakcję Przelewy24: na Twoją prośbę wygenerujemy nowy link do płatności, który prześlemy Ci mailem,
- tradycyjnym przelewem bankowym: prześlemy Ci dane do wpłaty kwoty za zamówienie.